här kommer svaren på frågestunden :) det var ganska lite som kommeterade ( och jag vet att jag har fler än 3 läsare ! ) här kommer dem :)

1.vilken person gillar du bäst i hela världen? förutom familjen och du måste välja en kille!!!! du lovade att svara
på alla frågor!
svar: det är en svår fråga, jag gillar ingen kille som är bäst i hela världen! om jag måste ta en kille
så tar väl jag smiley..hehe ^^ ( min hund )
2. Hur många haru vart tsm med?
svar: 4 eller 5 ( kommer inte riktigt ihåg ) :P

3. Nån snygg i klassen/skolan?
svar: ne, ingen är snygg utav killarna, men många är snälla och gulliga :)

4. Favoritfärg?
svar: rosa,grå,svart,vit och turkos :P

5. Favoritfilm?
finns många... men en film som är bra är burlesque! :D

6. Favoritlåt?
svar:svår fråga....men tar nog "like a G6"

7. Favorit outfit/klädesplagg?
svar: aa:) ett kort linne som går halvt över rumpan och ett par korta shorts och
något fint smycke till..Längtar till sommaren!!

8. Får du ont i tungan när du äter ananas?
svar:faktist är jag stenfrukt allergiker,så jag kan inte äta olika sortes ananas,
men när man äter mycket ananas så får jag det. ^^hihi:)

9. Kiwi då?
svar:gillar absolut inte kiwi! men nej.

10. Lägg upp din favoritbild?
svar: på mig eller vadå? men här är en gullig bild på en valp, en likadan hund som
jag har :P fast min är ju mycket större :)


11. Är jag cool?
aa, du är super cool, älskar ditt hår :)






12.hur många procent tar du på kevin och armin?

50%är kompis
jag tar väl 49,999 % på armin  och 54% på kevin :)





  0 kommentarer på "svar på frågestunden :)"



Här kan du kommentera!:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:


Dette designet er laget av http://katrineaastorp.blogg.no

Her kan du skrive om deg selv eller hva du vil.

Legg meg til som venn


ARKIV

· April 2014 · Mars 2014 · Juli 2012 · Juni 2012 · Maj 2012 · April 2012 · Mars 2012 · Februari 2012 · Januari 2012 · December 2011 · November 2011 · Oktober 2011 · September 2011 · Augusti 2011 · Juli 2011 · Juni 2011 · Maj 2011 · April 2011 · Mars 2011 · Februari 2011 · Januari 2011 · December 2010 · November 2010 · Oktober 2010 · September 2010 · Augusti 2010 · Juli 2010 · Juni 2010


KATEGORIER

· Allmänt · Nikon D3000 foton · Paris 2012 · USA 2010 · bilder på.... · dagens låt · dagens outfit · dagens sötis · gott och blandat · hiss eller diss? · hur skulle kändis se ut utan smink? · mattan bakar! · mattans nails · mattans tips · roliga grejer · roliga historier! · shopping/mode · ur min body shop advents kalender · veckans plagg · veckans video

LINKER

· anna och werros blogg · atosa · jossan · juni · twilight · vampire diaries

DESIGN


Designet er laget av Katrine.