jag har inte haft tid med att blogga för jag har inte varit hemma så mycket :) men jag tar dagarna i ordning.
LÖRDAG: jag shoppade med mamma och pappa, åt frukost på Grand Hotel och sedan gick vi till hollister och lite andra butiker och köpte jätte fina kläder och två par skor! :) ^^
Sedan åkte vi till Vestberga och körde Gokart. så roligt! ! Jag fick en  varning för jag körde så snabbt, Jossan körde som en gammal farbror , haha ^^Vi slutade dagen med att gå på en resturang, en rolig dag!

två klädesplagg som jag köpte i lördags, orkar inte visa upp allting som jag köpte så ni får nöja er bara med denna :* ^^:). :D  Jeansen är från Diesel och Tröjan är från Tommy Hilfiger.

SÖNDAG: jag, frida, elvira och emelie åkte  till heron och körde bowling och kollade på bio, dagen var såå rolig, Bowlingen var jätte rolig, Vi hann spela två spel. Emelie vann första spelet ( hon fick typ strikes 4 gånger i rad! men jag vann andra omgången :)   )
Vi kollade på Jhonny English reborn, den filmen var jätte rolig! Vi sov över hos emelie också!
rolig dag också ;)

























MÅNDAG: Pappa fyllde år, så när vi kom hem så firade vi pappa :)







  0 kommentarer på "roliga dagar :)"



Här kan du kommentera!:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:


Dette designet er laget av http://katrineaastorp.blogg.no

Her kan du skrive om deg selv eller hva du vil.

Legg meg til som venn


ARKIV

· April 2014 · Mars 2014 · Juli 2012 · Juni 2012 · Maj 2012 · April 2012 · Mars 2012 · Februari 2012 · Januari 2012 · December 2011 · November 2011 · Oktober 2011 · September 2011 · Augusti 2011 · Juli 2011 · Juni 2011 · Maj 2011 · April 2011 · Mars 2011 · Februari 2011 · Januari 2011 · December 2010 · November 2010 · Oktober 2010 · September 2010 · Augusti 2010 · Juli 2010 · Juni 2010


KATEGORIER

· Allmänt · Nikon D3000 foton · Paris 2012 · USA 2010 · bilder på.... · dagens låt · dagens outfit · dagens sötis · gott och blandat · hiss eller diss? · hur skulle kändis se ut utan smink? · mattan bakar! · mattans nails · mattans tips · roliga grejer · roliga historier! · shopping/mode · ur min body shop advents kalender · veckans plagg · veckans video

LINKER

· anna och werros blogg · atosa · jossan · juni · twilight · vampire diaries

DESIGN


Designet er laget av Katrine.